fredag 27 maj 2016

Värsta minuten på länge

Oj huhhu dagens träning alltså. SÅ jobbigt och SÅ svettigt men SÅ kul!
Känner att förkylningen äntligen börjar ha gått ur kroppen och motivationen är tillbaka, så nu är det bara att köra på med träningen igen!

Efter dagens jobbiga träning så fick de som ville pröva det nyaste införvärvet till boxen, en assault airbike. Ser ju ganska lätt och inte allt för invecklat ut. 

För de som inte vet så är det en sånhär cykelgrej där man både trampar och använder armarna. Lite som en sittande crosstrainer typ.

Så ja.. 1 minut fullt ös? Okej! 

Alltså... det värsta jag varit med om på länge.
När benen knappt håller en uppe när man stiger av, man vinglar när man går, mår illa hela vägen hem och spyr så fort man kommit innanför dörren, då vet man att man tagit i för allt man är värd.
Och tänk att det inte behövdes mer än 1 minut för att åstadkomma den utmattningen!

Äntligen efter lite vila och mat har jag blivit mig själv igen, och jag kan lova att det tar ett bra tag innan jag provar på detdär igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar