torsdag 9 juni 2016

Imorgon är det dags.

Vet ni vad det är dags för imorgon? 
Tja, det är min sovmorgon och på dagen är det faktiskt dags för 2 års kalas men kl 17 vet ni.. Då är det dags för BOX BATTLE a.k.a Min första crossfittävling! Ojoj undrar om jag får sovd nå inatt då jag är så nervös hahah.

Sami tycker dock knappt att det kan kallas tävling (han är lite bitter över laget han hamnat i heheh) då det är så småskaligt som inom boxen, MEN HEY, finns det ett vinnarlag och ett förlorarlag är det en riktig tävling enligt mig. Vi lär ju troligtvis haffa den sistanämnda placeringen men det är väl en bedrift i sig det också, heheh.

Nathalie gifade sig i måndags.

Nå, om int annat så får man ju ett träningspass utav det! Känns dock lite konstigt att träna framför publik. Det brukar ju va så att var och en fokuserar på sig själv och kanske sneglar lite åt sidan nu som då, men nu kommer det liksom va folk där bara för att titta på.

Vad har jag gett mig in på.. 


Sen träningskläder då. 
Jag har ju typ alltid på mig mina 2xu tights då de är de enda tightsen jag har som faktiskt hålls upp som de ska utan att man behöver ha hängslen, men det är ett problem - de är supergenomskinliga. Ofta brukar man ju kanske inte använda tights som man vet att är lika täckande om röven som plastfolie, men jag har som sagt inga andra som är lika bra så jag får väl köra på med dem iallafall. Jag brukar tänka att om man är så pass intresserad av att se lite ass så är det väl att titta då när man har chansen.

Så ja, imorgondagen lär bringa bulla, nervositet, träning och tros-flashande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar