tisdag 7 juni 2016

Nice Run 2016

Ikväll var det äntligen dags för Nice Run! 
Lite på 1000pers samlades vid Fanta Sea ikväll, och i början tänkte vi att det nästan skulle bli lite väl kallt med alla moln och regnet som just och just orkade hållas kvar där uppe men det blev riktigt bra när man väl kom igång!

Sara tänkte på stretchningen innan löpturen också! 

Innan vi startade var det lite program på scenen, och sen uppvärmning just innan vi for iväg. Jag ogillar "uppvärmnings hopp o skutt (typ aerobic??? vet inte ens va de kallas)-jumppa" men nog fick man ju upp värmen lite iallfall och det var väl huvudsaken. 

Efter länken som var lite på 5km så blev det picknick på Fanta Sea's gräsmatta, och även solen orkade titta fram en stund när vi satt där och åt. Måste faktiskt säga att jag blev glatt överraskad av den välfyllda picknickväskan, gott och blandat både salt och sött!


Det oerhört bra'iga laget Springasi!
från vänster: Jessica, Emilia, Sara, Janica, Hanna och jag

Riktigt roligt evenemang och jag kommer säkert att vara med fler år!

2 kommentarer:

  1. Alltså vilken fantastisk stretching jag fick till :D Tack för igår! De va toppen!

    SvaraRadera