lördag 4 juni 2016

Trötta kalasare

Oj va trötta vi har varit hela familjen ikväll, S och jag var tvugna att ta varsin tupplur tidigare ikväll och O somnade på typ 2 minuter. Det tar på krafterna att kalasa (=uppföra sig som folk heheh) tydligen! 
Oliver har fått en massa fint, b.l.a en plastomopo och uteleksaker. Han kommer inte ha brist på fordon denhär killen vår, och uteleksakerna passar ypperligt då vi kommer att hämta hem en sandlåda imorgon!


Idag har vi haft besök av våra familjer, och imorgon kommer ännu en av samis bröder + familj, och en av hans kompisar + familj, sen är vi klara för i år!


Nu tänker jag stänga datorn och slänga mig raklång på soffan resten av kvällen, äta upp mina körsbär och dricka upp min lonkero, och sen lägga mig i sängen o läsa. Låter som en perfekt lördakväll i mina öron! 


Hoppas alla studenter/utexaminerade har en superkul kväll, och grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar