onsdag 27 juli 2016

Sommarens sista dagar?

Sami kommer att vara borta hela helgen med sina kompisar, så idag passade jag på att ta vara på sommarens kanske sista soliga varma dag och for iväg till Larsmo, till min kusin Elins villa för att sola, grilla o simma ett par timmar med henne o hennes kompis Erika!
Lite blåsigt och moln lite här och där men i lä gick det bra att sola ändå, och vattnet var såå varmt (och brunt..)!


Ikväll var jag sen o träna med syrran. Monster-wod på schemat och väldigt enkelt upplägg, så kan dela med mig av det här också om nån vill testa:



Man delar alltså upp repetitionerna hur man vill inom paret, och hinner man inte klart med alla repetioner under de utsatta minutrarna så börjar man vidare på nästa bara. (Har man ingen wallball att kasta går det lika bra att förenkla det med nån vikt och göra ground to overhead istället) Vi hann dock bara genom hela första 100wb och 20ttb, sen hann vi bara 120wb på andra och 126wb på tredje. En jäkla massa wallballs alltså. 173st på var.. lär bränna i låren några dagar framåt har jag på känn! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar