söndag 24 juli 2016

Veckan som nu tar slut


Veckans bästa:
Gårkvällens fest! Lämnade så bra feelis efteråt.

Veckans sämsta:
Att jag inte alls har hunnit vara i stan på Jakobsdagarna, förutom i torsdagskväll. Hade velat på storloppis i måndags, barnens dag i torsdags och gammaldagstorg i lördags..

Veckans jobbigaste:
Att jag jobbat mer än jag skulle velat. När jag tog skiftena tänkte jag inte längre än näsan är lång och då blir det sådär. Nå, får vara glad sen när det klirrar in på kontot istället!


Veckans roligaste:
Säkert har en massa annat varit roligt också men det jag nu kommer på var igår under crocskastningen när Mikko kastade åt fel håll så den flög in på grannens gård, heheh. (låter ju dock knappast speciellt kul för dem som inte såg det)

Veckans bästa träning:
Har inte hunnit träna förutom i tisdags och onsdags, men har cyklat till jobbet varje dag med musik i öronen och det har varit sååå skönt! Vardagsmotion när den är som bäst!

Veckans bästa låtar:
Norlie och KKV - Din idiot och Laleh - Bara få va mig själv, gillar svensk musik just nu.


Såhär hoppas jag nästa vecka blir:
Solig, somrig och fylld av lek med kompisar. Det blir endast ett jobbskifte på hela veckan och det är Samis sista semestervecka, så vore ju kul att hitta på nåt roligt också!


Såhär hoppas jag kommande månaden blir:
Fortfarande somrig och solig, och hoppas att omställningen från att bara behöva stiga upp tidigt varannan morgon till att stiga upp tidigt varje morgon går lätt, måste lära mig att gå o sova tidigare. Hoppas det blir en roadtrip till Lappeenranta i mitten av augusti för att hälsa på Samis färskgräddade brorsbarn och så vore det kul att se Karjalan Kovin Crossfittävlingen då medsamma den anordnas där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar