onsdag 24 augusti 2016

En solig onsdag

Härligt med lite soliga dagar emellanåt! Idag började vi med en kaffe med Ida och Vera, och på eftermiddagen var vi o lekte med Leon och Begi i Sandsund!

Först helt glad i parken när man får gunga o livet leker, till att några minuter senare snubbla på fötterna o smaka på asfalten vilket resulterade i fläskläpp..

Veckohandlande blev kvällens sysselsättning, men började med ett varv via Cosmetique för att använda ett presentkort jag hade. En mineralpuderfoundation från Lily Lolo, IsaDora mascara och EkoVista shea butter blev det. 
Får otroligt torra händer när det blir kallare och torrare luft utomhus, hela förra vintern använde jag Dermosils winter shea balm, men det är ju så små tuber så de tar slut hela tiden. Så nu ska jag testa EkoVista shea butter istället som lär räcka längre, och ett plus för mig är att den inte luktar nånting, då jag drar mig lite för att använda sånt som luktar starkt, vilket vanliga handkrämer o sånt brukar göra fastän de är parfymfria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar