torsdag 25 augusti 2016

Snart bär det av men först kalas

IMORGON ÅKER JAG TILL STOCKHOLM ÖVER HELGEN! 
Alltså det är nästan löjligt hur mycket jag ser fram emot det. Igår fick jag nog ett nej herregud ja lämnar nog hemma ändå-moment, men idag är jag back on track igen. Jag älskar ju att resa, har varit till Kreta x3, Turkiet, London x2, Spanien, en månad i Italien osv, men nu är det över 2 år sen jag satt på ett plan senast, och det ska bli så kul att åka till en storstad igen, få känna sig riktigt anonym bland alla människor och bara ha good old girltime med Heidi!

Men först ska vi göra det mesta av denhär regniga dagen. Ska försöka börja se lite vad jag ska ha med och senare idag blir det 6års kalas i Öja, så jag håller på göra ett grattiskort nu medan Oliver sover. Oliver har nu blivit mer intresserad av större barn och att ser på vad de gör, och just kusinen Alex som vi ska o fira idag märkte man direkt att blev en favorit, då vi dessutom umgåtts lite mer med dem på senaste tiden. Helst ska han sitta bredvid och paja eller luta mot honom, hahah. Som tur är han snäll och står ut med att lilla kusinen är lite närgången heheh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar