tisdag 6 september 2016

Ett nytt litet liv

Idag har vi haft lite extra roligt program då vi for på besök till villa Eken för första gången på typ två veckor! Vet inte om vi alls sen vi började umgås hållit oss borta så länge ens, heheh.
Hur som helst for vi dit, jag lämnade av Oliver på utsidan hos barnvakten Robert och gick in myste (mös?) med lilla Gry!
Och så söt hon är! Helt lugn o bara ligger o myser o mojsar lite.
Ojoj inte bra för min babysjuka. Fick helt värk i livmodern av att hålla henne då den ba "en tokohee vill ja ha iii me!" (kan också bero på typ ägglossning eller nåt sånt heheh).


Sen blev de träning! Muscle snatch och sånt jobbigt. Har rivit upp tummen från igår så överlevde endast tack vare tejp. Beskåda även min nya grälliga crossfit-träningstop från Stockholm!

2 kommentarer:

  1. Babysjuka är en farlig sjuka ;) har Carro ändrat nåt på sin blogg förresten? Jag kommer bara till nån sida som säger nåt om nån ny server?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har blivit hackad men borde väl nog så småningom funka igen skulle jag tro. :)

      Radera