torsdag 15 september 2016

Inspirationsletande med mindre koffein i kroppen

Dagen startades igång halv 7 imorse, som tur har vi övergett halv 6-6 mornarna som vi haft i typ en-två månaders tid och vaknar nu åtminståne lite närmare 7-snåret!
Igår satt jag dock upp o kollade igenom Pinterest och Styleroom till mitt i natten för att se på mönstrade sovrum. Jag är ganska inställd på att det blir dendär mönstrade tapeten några inlägg ner men inget är bestämt ännu. Vi har ju dessutom ännu gamla tapeter på 1½ vägg som ska ner och ett hål som måste fixas innan det ens är möjligt att sätta upp nånting alls. Så mittiallt hinner jag ändra mig än.

I förmiddags var vi till Fias på té! Jag har faktiskt varit nästan helt utan kaffe nu i 2 veckor. 2 små koppar har slunkit ner under den tiden, men en kopp i veckan känner jag är helt okej ändå, heheh. Har inte heller druckit en enda energidryck under dessa veckor (brukar annars dricka typ 2-3 i veckan före träning...). Och inte en enda dag med huvudvärk sedan jag slutade med det! Hade i flera veckors tid daglig huvudvärk varesig jag drack kaffe eller inte, jag vaknade upp redan på morgonen men huvudvärk, men kunde inte komma på vad det berodde på. Nu tror jag väl kanske det kan va vätskebrist då jag inte drack mycket annat än just kaffe på dagarna, vilket ju också är vätskedrivande. Dock är jag mycket tröttare på eftermiddagarna och kvällarna nu, men det skulle jag också kunna gissa beror på typ vitaminbrist eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar