tisdag 20 september 2016

Påbörjad tapetsering

Jäklar vad styv jag är efter gårdagens och dagens träningar.. Fasar för hur det kommer kännas imorgon! 
Ikväll började jag hur som helst på med tapetseringen, så vi får flytta ut sängen från vardagsrummet nångång. Pappa var som sagt hit o fixade hålet i väggen ikväll, men jag var ju sen tvungen att spackla det också och det måste torka tills imorgon, så jag tapetserade så långt det gick ikväll. Blir förhoppningsvis klar med resten i morgon eller senast i övermorgon. Märks dock att det är en billig tapet då den går sönder och skrynklas så lätt.


Sami blev smått skeptisk när han såg hur pass mönstrat det faktiskt är, heheh. Men har han sagt att jag får fria händer o inte velat va med o välja alls (han röstade dock faktiskt för färg istället för grå/vitt dock), så har han sen inget att säga till om heller! Sen när sängen kommer in, förhoppningsvis en sänggavel bara jag hittar nån jag gillar, en spegel o lite gardiner, tavlor o sånt som tar upp väggyta så tror jag dock inte att man tänker på att det är mönstrat ändå heller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar