onsdag 19 oktober 2016

Gos i alla åldrar

Idag började vi dagen med att hänga med homiesarna igen! Det blev gos bland både stora o små och en massa spring i benen o fotande om vartannat.


När klockan sen närmade sig sovdags slängde jag Oliver i vagnen och for på en timmes promenad med Ida o Vera! 
Vi är nästan pinsamt sällan på längre promenad nu sedan Oliver bara sover en gång per dag, då jag vet att om han vänjer sig vid vagnens gungande för länge så vaknar han sen direkt den stannar, vilket jag fick bekräftat att han gör fortfarande. Och fastän folk kanske kan tro att jag är en hurtig person så är jag lat at heart o ligger faktiskt oftast hellre på soffan är strosar runt längs vägarna om jag dessutom bara har en chans per dag.
Men så ja, det blev bara en timmes dagsvila och nada Orphan Black tittande idag, men omväxling förnöjer som ti pa sej!


På eftermiddagen har vi varit o köpt golv till Olliboy's rum och nu kom jag nyss hem från bio som jag var på med syrran o mamma, en riktigt bra o händelserik (..så händelserikt som de blir som vårdledig heheh) dag med andra ord!

Imorgon ska jag help bring home some bacon o jobba kvällsskifte!

2 kommentarer:

  1. Hej! Inget angående ditt inlägg, men jag kommenterade för en tid sen på ett jättegammalt inlägg (du har kanske inte märkt det). Men du hade skrivit om att Oliver skulle börja på dagus efter nyår, då hade jag undrat vilket dagis ni fått plats på. Superkul med dagis! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tyvärr kommer jag int skriva ut var han ska vara då jag int tycker det behöver vara av intresse åt nån annan än oss. :)

      Radera