söndag 2 oktober 2016

Pampas BoxBattle 2016

Här kommer några bilder från BoxBattle igår! 
Hurjabra prestationer av alla tävlanden o jag kunde återigen konstatera att TUR att jag var för feg för att vara med denna gång, hahah! 
Kul att många var o se o hejade på då det blev så bra stämning och liv i boxen, och som vanligt bra planerat o organiserat av coacherna!


I am not ashamed to say att jag mutade barnet med smoothie ibland för att alls hinna se nåt event emellanåt. Annars gick stor del av dagen ut på att springa efter honom o se till så att han inte sprang ut bland de som tävlade.


Oliver sa "NÅJAA POJKAR lass på 3x kroppsvikt så ska ja vis hu man lyfter!"


Och däremellan ville han bara va o ta det lugnt i pappas famn.


Sami och hans partner Jimmy kom på andra plats och ett par Vasakillar tog hem segern på herrsidan! På damsidan var det istället Becka o Jonna härifrån som vann medan Vasadamerna tog silvret!

3 kommentarer:

  1. vann e boxen rikti? å e de han boxen som carros pojkvän har? ha läng fundra ja sku vila böri me na anat än ba nöit på på gymmi sjölv så sku va kul ti test crossfit... har di så man får test på innan man böri på onramp? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jopp de e den boxen! :) Man ser den från dendär nya stora rondellen vid Permo, om man tittar dit mot Sunds trädgårds-hållet! En bilbutik finns i samma låga avlånga byggnad (när Easyfit öppnade i Jeppis var de i den lokalen var boxen är nu!). Absolut ska du testa på! Jag var ju förr en sån som bara var ensam på gym också men tycker ja får betydligt mer ut av crossfit! :) De har ju typ ett par gånger i året sånadär prova-på tillfällen men orkar du int vänta till ett sånt så kan du nog mejla o fråga när de passar att du sku kuna komma o prova på (de vill ju kanske int att man kommer nån sån dag då de mycke svåra tekniker osv). Jag hadd nog med min syrra att prova på en vanlig wod före hon gick onramp också. :)

      Radera
    2. oj tack för svari ja ska göra he:)

      Radera