måndag 10 oktober 2016

Lyckligaste morsan i Jeppis

Lördagen spenderades som sagt i jobb, nattningen att lilleman hade gått hur bra som helst så jag oroade mig i onödan som tur! I lördags hade jag dessutom varit 4 dagar köttfri men så satt jag plötsligt o åt vanlig pyttipanna när jag kom på att den i högsta grad innehåller kött. Nåja får ta nya tag när jag känner mig tillräckligt motiverad.

söndagsmorgonen tog vi alla sovmorgon till 8:30! Efter frukosten hoppade vi i bilen o for till Kokkola o köpte takpanel o tapeter. Halva taket kom sen upp medan Oliver sov middagsvila, och när han somnade för natten började jag tapetsera hans nya rum.

Idag (måndag, om nån e vikovill) sov vi också till 8:30! Jag har nada förhoppningar om att dethär är en ny vana som Oliver har anammat men om det ändå vore så så är jag lyckligaste morsan i Jeppis sålänge det håller i sig. Dock har lillsparkaren sovit med oss de senaste nätterna då han varit orolig, vilket betytt att S (the main kickingtarget) flytt fältet till soffan o Oliver sparkade sig själv ur sängen senaste natt..

Senare idag har vi varit på kaffe o lek hos Janica o Melvin, jag har tränat och sen tapetserat klart 3 väggar i Olivers rum! Oliver är fortfarande lite förkyld men det är nog på den bättre sidan, så förhoppningsvis tar det inte många dagar till förrän han är helt snorfri.

Så det var en liten catch-up om vad som hänt de senaste dagarna medan det ekat tyst på bloggelito.
Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar