måndag 21 november 2016

Dit for håret

Oj så många som trillat in hit idag o tagit del av nyheten! De är nog nåt med hisi båånfåasi som gör människor nyfikna tydligen!

Nåja, om vi nu ska fortsätta rida på the wind of change som blåser här inne idag kan jag ju berätta (om det är nån som inte sett på instagram eller mej in the real life) att jag har klippt av mig håret också!


Jag har ju tänkt på det en längre tid redan och förra veckan fick jag nog, så jag skickade åt Nina på Blacklake Wellness (hon finns vid Easyfit) o frågade om hon hade nån klipptid typ snarast, och det hade hon som tur dagen efter!
Så då blev det klippt innan jag hann vela mer, och jag har inte ångrat det en sekund nu efteråt! Känner mig så mycket fräshare och piggare med kort hår istället för detdär långa som jag ändå bara tyckte föll fel o satte upp i en tråkig hästsvans varje dag.

Påminn mig om att aldrig börja spara ut det igen!

6 kommentarer:

  1. Snygg frilla. Äääälskar kort hår, tycker överlag att alla som vågar ser så mycket snyggare och mognare ut!? Skulle själv vilja ha sådär kort hår också hela tiden men sen har jag självlockigt hår som gör mig galen och så får det växa ut igen. Anyways, snyggt hår och grattis till stundande familjeökning! 😊 /Tanja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju förstås lite tråkigare då man aldrig kan fixa nån fin uppsättning men å andra sidan så kan ja int minnas att ja typ nånsin sku ha gjort de me längre hår heller så lika bra att klippa av de 😁 mitt hår är mycket mer lättskött som kort å de underlättar ju mycket, speciellt när man har småbarn. 😊 Tack!

      Radera
  2. Snyggo!! Kul att du börjar blogga igen (Y)

    SvaraRadera
  3. Kan du göra ett inlägg om hur din kropp var då du börja vänta olli pch hur den är nu? Minns att du skrev ett inlägg för nån vecka sen att du är starkare nu än du var förut. Tror su de faktum att du tränat crossfit kommer påverka graviditeten/förlossningen? :)

    SvaraRadera