torsdag 3 november 2016

Livstecken från höstmörkret

Nåjaa om ja sku ta o ge ifrån mig lite livstecken åt mina typ 3 (hej mamma o nathalie o anonym) bloggläsare då!

Typ hösttrötthet (alla ba: he faktiskt vintern sir int du snöööön) eller nåt pågår. Vi är uppe typ en timme per natt p.g.a. skrik för att man inte får mjölk o stiger sen upp halv 7 vilket leder till 0% tålamod för bullshit o onödigheter vilket leder till att jag inte är världens positivaste person som dessutom far o sova typ 21:30 på kvällen vilket gör att tiden o motivationen för bloggen också lider. Så att sålejs.

Morgonrutinen medan modern försöker undvika att se ut som hemskheten själv (lyckas måttligt) om vi ska nånstans: Oliver plockar ur allt han får ta i ur min sminklåda o radar upp det på (och runtom) wcstolen. Min sminksamling har minskat ganska drastiskt de senaste månaderna för ibland "råkar" han ju lyfta på locket o ploppa ner nåt också.


Nu ska jag catcha upp med bönderna som söker fruar medan Oliver sover, sen ska jobba resten av kvällen!

2 kommentarer:

  1. Va fin header du har fått! Har nog sett den men inte kommit mig för att kommentera... Bättre sent än aldrig. Heh.

    Söker sådär överlag också en liknande addidas väska som du har på den, du råkar inte minnas var du köpt den? Tycker de jag tittat på har varit så klumpiga, men den ser ut som en praktisk träningsväska så tipstips om du vet var jag kan hitta en likadan eller någon bra dit det ryms de viktigaste! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Väskan är nog flera år gammal, om jag inte missminner mig tror jag den är från typ Intersport eller nåt sånt..? Och verkligen perfekt storlek, den är flitigt i användning!
      Tycker nog de brukar ha fina emellanåt på sportbutiker så det är väl nog bara att hålla ögonen öppna tills man hittar nån man gillar. :)

      Radera