lördag 31 december 2016

Best of 2016

Mina best nine bilder på instagram 2016 blev.. 


.. ganska sena bilder från året som nu sjunger på sista versen!

I år har vi bl.a. hunnit med en vecka i lappland i början på året, en hel massa ettårskalas under våren och sommaren, en stor fest hemma hos oss med våra vänner under jakobsdagarna, och samtidigt första natten utan Oliver. Sen blev det en till natt utan Oliver när vi tog in på hotell i Jyväskylä och skämde bort oss själva, det blev en tjejhelg i Stockholm med Heidi, ett efterlängtat pluss på graviditetsstickan, lite renovering och en hel del träning under året. 

Det har varit en hel del terrordåd och krig runt om i världen som jag hoppas att magiskt ska upphöra vid 12-slaget inatt, och alla flyktingar som tvingats lämna sina hem under rädsla och hot hoppas jag ska finna trygghet och lugn var de än befinner sig det kommande året. 


Mina förhoppningar inför 2017 gällande vår familj är att vi ska få vara friska och glada, jag hoppas att bebisen i magen ska växa som hen ska, att förlossningen ska gå bra och att vi får ett till helt awesome barn som vi inte kan förså hur vi kunnat leva utan! 
Sen har jag ju en liten förhoppning om att vi skulle hitta vårt drömhus och plats på jorden där vi vill leva resten av livet, var det då än är. Men händer det inte inom 2017 är det så, sånt kan man ju inte hasta fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar