söndag 18 december 2016

En vagn för två

Ojoj vet ni, nu är lyckan stor i stugan!
Gissa vad jag hämtat hem idag? 

En syskonvagn! Närmare bestämt en superfin Emmaljunga Double Viking! 


Jag hade egentligen inte tänkt köpa en till vagn än (det är ju faktiskt ett halvår tills syskonet kommer), men det känns som att det kommer upp bra begnagnade syskonvagnar till salu så sällan så när jag hade chansen så slog jag till på denna! Årsmodellen är 2014 men det syns verkligen inte att den är använd, varken solblekt eller nött nånstans o alltid blivit förvarad inomhus.

Gesslein vagnen kommer vi nog ha kvar fram tills nästa bebis tittar ut, sen får vi se om vi säljer den vidare.

6 kommentarer:

  1. Köpt också en likadan för nån månad sen fast -15 års modell och tyckt ja va lite väl tidig då ja då va i vecka 16 men som du skrev de kommer sällan bra syskonvagnar till salu och speciellt emmaljungas så man vågar ju int riktigt tänka att man hittar nog en lika bra senare! 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heheh jaa nå jag e ju dessutom bara i v.13 än! :D Men om man nu vet att man kommer skaffa en nångång ändå kan man ju lika bra slå till när man råkar hitta en passande. :)

      Radera
  2. Bästa vagnen! Du kommer inte bli besviken! (Vågar jag nästan lova ;) )

    SvaraRadera
  3. Kan va bra att ha kvar gamla vagnen om stora barnet sover ute i vagn ännu☺️ Hos oss sover tvååringen i emmaljungan och bebisen i syskonvagnen om dagarna. Sku int sätt di båda i syskonvagnen för då sku de väcka varandra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de va de ja tänkt lite å, eller om bara lillen ska sova så kanske de e lättare att bara ta enkelvagnen o gå en tur om sambon e hemma med O. :) Så kan nog hända vi sparar den en stund o ser hur de blir, går ju att sälja lite senare om de känns så. :)

      Radera