måndag 12 december 2016

Halvhjärtat försök

Dagarna mårar på med jobb och kalas och lek med kompisar. Idag har Janica och Melvin varit här på förmiddagen och man förundras så över hur stora killarna blir! Fler o fler ord kommer ur munnarna deras hela tiden! 

Gjorde ett halvhjärtat försök att ta julkort av Oliver före han for ut o sova idag, gick inte skitbra heheh, men ett par söta suddiga blev det iallafall, dock inga som platsar som julkort men kan ju visa dem på bloggo nu redan istället då!


Jag vet att jag är lite sent ute med att fota julkort men vill gärna ha med ultrabilden på årets kort, och det fick vi ju först i fredags så då har det inte blivit av tidigare. Och fastän det nu skulle bli så att vi måste dela ut julkorten ett par dagar efter jul så tycker jag inte det gör nåt!


Oj, nu märker jag att jag måste fixa en ny kategori på bloggen, för kategorin "Oliver 1-1½år" funkar ju inte mer, istället blir det "Oliver 1½-2år", HUR FORT GÅR TIDEN EGENTLIGEN?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar