söndag 4 december 2016

P.g.a trassel i hjärnkontoret

Jag kommer hela tiden på en massa jag kunde blogga om, gällande graviditeten, förlossningen och bara livet i allmänhet, men så när man ska försöka sätta ord på tankarna så blir det bara till en massa flum o inget ordentligt som nån skulle orka läsa ändå. 

Så nu blir det ett sånthär "idag har jag.." -inlägg bara då.

I fredags kväll bokade vi Tammerforshelgen i början på februari, som jag ju tidigare nämnde att jag ser såå fram emot! Det blev 2 nätter (jag fasar dock redan hur mitt mammahjärta ska klara av TVÅ nätter borta från lillkillen när han inte ens har pappa sin hemma att krama om..) på 4* hotell (hotellfrukost 2 mornar i rad! YEEEESS!) mitt i stan och biljetter till Crossfit Winter War. Hoppas på att nån från Crossfit Jeppis slipper med o tävla så man har nån hemifrån att lägga hejarkrafterna på! 
Den helgen blir som Samis o min julklapp åt oss själva då vi inte kommer köpa nåt åt varandra utöver det till jul. (ok strumpor kommer han få så kanske han slutar stjäla mina när alla hans är sönder)

Igår jobbade jag morgonskifte, rusade hem i duschen o sen blev det ettårskalas för lilla Pinja. Därifrån for S direkt till boxen för crossfitjulfest medan Oliver o jag for till Carros o fördrev en del av kvällen med henne o them gurlz medan våra karar var o partajade. Jag hade också gärna joinat julfesten men eftersom att vi inte hade nån skötare och S är ute o festar med vänner typ 1-2 ggr per år, så kan jag nog unna honom det.

Idag har den äldre karlen i huset mått som han förtjänar heheh, så det blev inte att vi gjorde nåt vettigt före mot 3 tiden, då vi trotsade snöpyro, hoppade i bilen o for till simhallen! 3dje helgen i rad som vi varit till simhallen nu, och Oliver tycker det är så kul! Idag var han inte ens alls rädd i duschen utan tyckte det var riktigt skönt, så det blev att vi stod extralänge där o njöt.


Känner mig ganska redo för att påbörja en ny vecka nu faktiskt (försöker jag intala mig åtminståne). Imorgon får vi se vad vi hittar på, på tisdag är det självständighetsdagen o tjejkväll med vänner, sen lite jobb o sånt ett par dagar mot slutet av veckan. Det blir nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar