tisdag 31 januari 2017

Långa jeans är en myt

Hittade faktiskt ett par preggojeans igår! Efter att ha tagit med mig två nummer av alla preggojeans h&m erbjöd och provat tills svetten lackade så hittade jag ett par som fick komma med hem. De är ju inte riktigt tillräckligt långa i benen (de ser dessutom ännu kortare ut irl) men det har man ju lärt sig under sina 25 levnadsår, att tillräckligt långa jeans är alldeles för mycket att hoppas på.


Ikväll har jag varit o preggoplaskat med en massa andra befruktade damer. Är hemskt lemin i triceps o bakre lår från igår men tror det gjorde bra som återhämtning. Det är en grej jag märker nu när jag inte tränar lika intensivt och ofta längre, att jag har träningsvärk nu som då. Det brukar jag näst intill aldrig ha annars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar