söndag 15 januari 2017

Söndagsfunderingar


Helgen har varit riktigt bra, igår fick jag vara ensam hemma en stund när Oliver och Sami for iväg på lite kompislek, sen åt vi middag tillsammans och efter det kom samma kompisar hit o fortsatte leka medan jag kunde fara på kaffe med Katja och Emmi! 
Idag har dagen mest inneburit chill hemma, nu for Oliver just ut o sova i vagnen och jag ska se ett avsnitt The Good Wife med ett par bitar choklad (ok who am I kidding, vem äter bara ett par bitar choklad? Not me iallafall, more like åtminståne 2 rader) och sen ska vi kanske till simhallen!

Dethär är typ 3dje dagen jag inte haft nån blödning nu så jag hoppas det börjar vända! Har ätit obsidan typ en vecka nu också så undrar om det börjat dra upp hb igen och det kan ha nåt samband?

Jag har nu ändrat mig gymmedlemskap till 10-gångerskort! Så nu behöver man inte ha dåligt samvete att det rinner iväg en massa pengar i spillo om man inte infinner sig o tränar flera gånger i veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar