onsdag 25 januari 2017

Välkommen störning i rutinerna

Kan ni tänka er, natten O sov borta mellan lö-sö så sov han 12 timmar i streck, och sen dess har han sovit i egen säng hela nätterna 20-06, kommit i vår säng o fortsatt sova till ca 8!? Ibland är det nog verkligen super med lite rubbning i vanorna för att få systemet på rade igen! 
*KNACK KNACK I TRÄ*

Även jag sov 11,5h natten han sov borta. Vi var ut o åt o sen slocknade jag bums på soffan medan S fick se film ensam..

superfin himmel när jag kom till gymmet i måndags

Imorgon har vi inga som helst planer förutom att jag ska till tandläkaren o sen o träna efter att S slutar jobbet. Hoppas på att mina tänder är helare än förra vintern så det inte flyger iväg allt för många hundringar o jag sen inte har nåt kvar till Ikea nästa helg..

Nu ska jag hoppa i säng igen o hoppas på att få sovmorgon till halv 9(!!) igen, som O plötsligt bestämde sig för att ta imorse. Men hey, allt senare än halv 7 är jag ändå helt fine med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar