onsdag 15 februari 2017

Crossfitfamiljen

Kvällens träning gick med sånt flyt så jag lassade på fler kg än jag kanske egentligen borde, men när det kommer såna dagar när allt känns bra och lätt utan att man har nån press på sig så är det så svårt att stå emot! 
Inga rekord förstås och jag pressade mig absolut inte till max, men ändå 37,5kg power snatch, 57,5kg power clean och 85kg marklyft - kändes så bra att ta i lite mer en gång! Har hittills inte fått sammandragningar eller sjukt nånstans (annat än träningsvärk) av träningen men om det nångång händer avbryter jag förstås direkt.

Sen kom S och O dit då S skulle träna direkt efteråt. Oliver trivs så bra i boxen att han helst inte vill åka därifrån men klockan började bli mycket så det var nog bara att avsluta efter att han fått jumppa loss lite!


Kul att Oliver trivs så bra där så kanske han får hänga med pappa till boxen nångång sen när vi fått lillebror. S ska nämligen också börja dra wodar i vår o inte enbart träna själv.

2 kommentarer:

  1. Sku va kul om du skrev mer om crossfit. Vad har du för icke gravid pr i clen o snatch?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minns inte exakt på rak arm men snatch tror jag borde vara runt 42,5kg och clean ca 62,5 eller nåt sånt. :) Dock väldigt länge sen ja prova max i de lyften.

      Radera