onsdag 22 februari 2017

Det bästa i livet är lufttorkat

Det känns nästan som att jag mår lite oförskämt bra för att vara preggolady this time around.
Jag glömmer nästan bort att jag är befruktad emellanåt och så går jag förbi spegeln och tycker att nej nu får jag nog ta tag i träningen ordentligt då jag blivit så tjock, innan jag kommer på att det hör till och nog bara är att deal with några månader till!

Typ det pissigaste med graviditeten just nu är jag inte får äta lufttorkad skinka (som är typ livet!) utan att ha fryst den i 3 dygn före, vilket jag hade gjort nu och kunde avnjuta härligheten såsom den är bäst, dvs på det vitaste brödet man kan hitta!


Igårkväll hade jag en riktigt gemytlig kväll tillsammans med mr. Grey, Katja och Jessi då vi kollade på den förstnämndes nya film på bio. Bättre än den första tyckte jag den var faktiskt! Lite mer handling och inte bara tantporr. Hahah, minns när jag var gravid med O och var o såg den första 50 shades, då jag fick en kommentar på bloggen om typ jag inte är rädd att barnet i magen kan ta skada av filmens handling.. :'))) 
Härliga människor.

1 kommentar: