måndag 13 februari 2017

Solig nystart

En bra start på veckan har vi fått denna måndag! 

Start från arla förmiddag med lek och lunch hos Alice, Saga och lilla Tyra, tillsammans med Begi och Leon! Så lyckligt lottade vi är som har så många mammor och barn att umgås och leka med!

Just efter att vi hunnit hem kom mamma hit på kaffe. och med sig hade hon bullar och rosor vändagen till ära en dag för tidigt, så det var inte illa! Man är ju inte direkt bortskämd med att få blommor i detta hushåll, S har väl överraskat mig med blommor typ 2 gånger på 10½ år, heheh.. Oliver sov dock förbi hela mommos besök då han bestämde sig för att ta en över 2 timmars dagsvila. Han som just o just sovit en timme på dagarna den senaste veckan!


På eftermiddagen efter faderns hemkomst for jag äntligen iväg o träna efter 1½ veckas crossfitpaus pga förkylning! Har tagit ner frontsquatvikten till 40kg och i metcons har jag bara 20-25kg på stången, men huvudsaken är väl att man håller igång och inte sjunker ner allt för djupt mellan soffkuddarna. Sen efter att lillebror är ute och jag har återhämtat mig blir det att pumpa tungt igen! Längtar!

v.22 imorgon och bulan växer som den ska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar