torsdag 2 februari 2017

Winter War 2017 på inkommande

Tänk vad dagarna flyger förbi fort! Förra fredan tänkte jag att nu är det ännu en heeel lång vecka tills vi ska på ultra och få se bebisen igen (och förhoppningsvis om det är en kille eller tjej!) och nu plötsligt är det redan imorgon! 

S har ledigt från jobbet imorgon så vi börjar dagen med ultra kl.10, sen åker vi hem och äter lunch och lagom tills Oliver ska sova dagsvilan packar vi oss i bilen och åker till Saarijärvi! Där blir det en kaffepaus och sen får Oliver och Pendi lämna där hos fammo över helgen medan S och jag fortsätter mot Tammerfors! Checkar in på hotell Scandic Tampere Station, slänger in väskorna och far o ser på det vi hinner av första tävlingsdagen av Winter War 2017 (Crossfit FM)! 
Sen är det tänkt att vi bara ska ta lördagen som den kommer med hotellfrukost, crossfittävling (HEJA HEJA HEJA KAJSA BECKA JONNA) och middag på kvällen innan vi på söndan äter hotellfrukost igen (=bästa med hela resan, hotellfrukost 2 mornar i rad) och så far vi via Ikea innan vi far o hämtar småttingarna o far hem igen. 

Jag försöker att inte tänka på att vi båda ska vara ifrån Oliver två nätter i rad, då vi inte varit det innan och jag helt säkert kommer sakna ihjäl mig. Får tårar i ögonen bara av att tänka på det men säkert kommer det gå riktigt bra att vara med fammo också! Och så har han ju Pendi med sig. Istället försöker jag tänka på hur utvilade och glada föräldrar vi kommer vara när vi har fått ladda batterierna ordentligt!


Nu ska jag passa på att ta bort det fula röda nagellacket o lacka med nån naturligare färg istället sålänge Oliver sover o de får torka ifred. Tycker inte om att ha starka färger på naglarna men likväl lackar jag dem så ibland ändå och är sen missnöjd tills jag tar bort det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar