fredag 3 mars 2017

Friyay!

Oj hööni gott folk; Hee friidaan!


Fastän jag jobbade hela gårkvällen så jag var dödstrött imorse när lillchefen bestämde att vi skulle upp, och trots att jag ska jobba lite både imorgon och på söndag så är det nog nåt speciellt med fredagar alltså! Speciellt om man har så tur som vi att man kan ta fredagskaffe och lek med Olivers andra bästa favoritfamilj (hoppas ju att vi är den bästa men jag har mina tvivel faktikst heheh) dvs Carro, Robert, Lo och Guy (O's namn på Gry), samt Fia och Colin!

Det andra speciellt bra'iga med just denna fredag är att efter att S kommer hem från jobbet idag är han ledig hela 9 dagar! Vintersemester is tha shit!
Förhoppningsvis blir det en massa kul nästa vecka som första kusinträffen med lilla bebisen bara vi är helt friska (förkylning har härjat i huset igen..), Tropiclandia och sen mot helgen blir det en Vasadag med bästa Madde och Anna!

Fredagsshake på he!


Alltså min mage har typ exploderat de senaste dagarna känns det som! Från att typ knappt synts till att ha blivit helt stor plötsligt. Men det är väl i dessa veckor som bebisen växer i racerfart har jag för mig? Kan inte fatta att jag redan är i v.24! Dessutom har lillebrors sparkar börjat både synas och kännas på utsidan nu! Kul!

3 kommentarer:

  1. vilken trevlig blogg! sitter hemma själv med en 1åring så det är kul att läsa ngn annans vardag hemma. vartifrn köpte ni klockan ibakgrunden? den runda med silver?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Oj det är nog flera år sen den blev köpt.. men sku gissa på att den är typ från Halpa Halli eller Kodinterra. :)

      Radera