tisdag 7 mars 2017

Tisdagsprojekt

En tisdag fylld med massa program för morsan för en gångs skull!

Började dagen med sockerbelastning vid labben vilket kanske inte var den mest angenäma sysselsättning någon någonsin har kommit på, men med poddar i öronen så gick 2 timmar i väntrummet i ett huj och sockerlösningen man skulle dricka var ju inte alls så äcklig som många fått det att låta som!

Snart ska jag iväg till Blacklake Wellness och äntligen få håret klippt! Har inte varit till frissan sedan mellandagarna och alla med kort frisyr vet säkert hur frustrerande det är när håret växer ur formen och inte får att få nån ordning på. Var 5-6'e vecka borde jag nog masa iväg mig till frisören egentligen.

Mot sena eftermiddagen blir är det dags för preggosim igen! Var och tränade igår och fick upp flåset riktigt ordentligt, älskar tuffa träningar med skivstång men det började kännas att ryggen blev trött på slutet, så det ska bli skönt med lite aktiv återhämtning idag. Fortfarande med smitar-bikini dock. -_-

Och direkt från Östanlid hoppar jag i bilen och far och understöder SFP i Larsmo (som min mamma ställt upp som kandidat i iår) på deras diskussionskväll om familjeliv och sånt vid nya Equityhuset i Holm! Öppet för alla så om nån vill komma o prata lite med mig (OBS hinner dock tyvärr int skaffa buss från Ekenäs vilket det ju varit efterfrågan på tidigare heheheheh) eller Carro och Sebastian a.k.a. Pappamonologerna som kanske är lite mer välkända heheh, (dock int äkta f.d. larsmobor vilket undertäcknad är *host*) så kan man söka sig dit på en kopp kaffe kl 18:30!

Vadå påsar under ögonen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar