tisdag 14 mars 2017

Träning och foglossning

Har fått uppfriskat minnet om vad foglossning är både inatt och idag, efter gårkvällens träning. AJ!
Helst skulle man ligga på soffan hela dagen idag men med en liten kille hemma går det ju såklart inte.
Som tur fick vi besök av Linda och Urho redan innan 9 imorse så förmiddagen gick snabbt iallafall! Tur det för lillchefen bestämde att vi skulle stiga upp redan 6:15 idag. -_-

Jag hoppas att foglossningarna inte ska börja ställa till det för mig med träningen, men det skulle ju inte förvåna mig. Får nog börja använda ännu lättare vikter (har hittills inte gått över 40kg i squat på några veckor) och försöka tänka extra på att inte belasta opassligt.


Igårkväll kände jag också av första sammandragningen innan jag skulle o sova. Hoppas det inte heller blir vardagsmat men ändå spännande då graviditeten börjar ge sig till känna lite mer än att man bara ser att magen växer! Idag är det 104 dagar kvar till bf, snart är vi redan nere på tvåsiffrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar