fredag 24 mars 2017

Träningen på hyllan

Med dehär foglossningarna som inte verkar vilja släppa greppet om mitt höftparti så har jag nog starkt på känn att träningen har viri o firi denna graviditet, vilket känns ganska pissigt.

Men istället för att sitta och deppa så får man ju hålla i tankarna att det inte är för evigt, och hur härligt det ska bli att kunna börja träna igen sen efteråt istället (eller så känns det lika skit som förra gången när man märker hur svag man blivit....heh) och då är det ju inte fel med lite motivationshöjare tills sen när det är dags!

Förra graviditeten köpte jag en hurjabra pulsklocka (som ändå mest har legat i en låda...) och ett par 2XU tights som jag nästan använt slut, och nu har jag redan börjat inhandla motivationskläder inför hösten/vintern! Can't wait tills man får inviga dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar