torsdag 13 april 2017

Frustration och miljöombyte

Dehär senaste två dagarna har jag varit på jättedåligt humör och haft millimeterkorta nerver. Frustrationsgråten har aldrig varit långt borta och jag skyller både på preggonerver och småtrotsig lillgosse (som till all lycka hållits frisk!), så bloggen har fått ligga och dra sig för sig själv. 
Sånahär dagar saknar jag verkligen att bara kunna åka iväg och träna sig helt slut och sen få börja om från noll med nya tag, men så kommer man ihåg att man är en preggolady i v.30 med foglossningar, så då får/kan man inte ens det heller. S har som tur haft pappaledigt hela veckan och fortsätter fram tills tisdag nästa vecka, så lite avlastning när det känns som att man står vid brantens kant har man fått åtminståne.

Imorgon ska vi dock ut på lite roligare äventyr! 
Vi åker ner till Åbo med bilen på dagen och mot kvällen hoppar vi på färjan och får förhoppningsvis en god natts sömn (och inte vaknar kl 5 som imorse....), och är sen utvilade för en lördag i Stockholm! Ska bli jättekul samtidigt som jag fasar för hur trött och sjuk jag kommer vara i kroppen efter att ha varit igång hela dagen.. Hoppas alla (speciellt den lille som kanske påverkar oss mest) hålls på bra humör och att vi kommer hem tillbaka helskinnade sen!


Idag for vi och hälsade på Carola och kusinen William som kommit hit upp över helgen, så vi hann träffa honom en gång nu innan vi far ner! Och Oliver som plötsligt är så stor när man har en sån liten att jämföra med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar