torsdag 6 april 2017

Graviduppdatering i vecka 29+1

Vi är redan inne i vecka 29, hörni! 
Igår var det igen dags för rådgivningsbesök, och vi kunde konstatera att magen egentligen inte växt så mycket sen senast, så nu är jag istället lite under "normala" kurvan än över (så nu har folk orsak till att fortsätta tjata om hur liten magen är heheh), vilket jag hittills alltid varit. Babyn sparkar egentligen bara riktigt lågt ner och inte så värst hårt heller egentligen, men hårda sparkar lär man väl ännu hinna med när han växt till sig ännu lite och får lite mer trångt att vara (annars hinner man väl åtminståne erfara dem på utsidan som med ninjan vi sover med nu...).


Jag känner mig ganska bra i skick ännu, även om jag känner mig ytterst ful och klumpig typ för jämnan. Har knappt några kläder som passar mer men jag är ändå för snål för att köpa nya då man ändå bara kan använda dem ett par månader, så jag töjer det jag har och ska unna mig lite nytt sen i sommar istället! 
Saknar att kunna träna och har ju faktiskt inte foglossningar riktigt varje dag om jag inte gjort nåt speciellt så det lockar nog, men får försöka hålla mig då jag märker redan efter en promenad hur ont jag får i hela bäckenet, speciellt där fram. Vattenjumppan fortsätter jag med och vardagsmotionen man får med en snart 2åring, så det får väl räcka denhär sista tiden, 
det är ju faktiskt inte så länge kvar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar