tisdag 4 april 2017

Wanties just nu

Oj alltså jag har sån inredningsfeber just nu! Passar ju lagom bra ihop med att man är hemma på vårdledigt och knappt jobbar alls, samt att vi ska till Stockholm nästa veckas helg...

Dessutom köpte vi ju ny säng i förra veckan och så har vi en bäddsoffa på kommande från Ikea i nästa vecka.. Jag har dock sålt en del onödiga möbler på siståne så lite rum för nytt har vi, och just nu är det dessa saker som jag suktar efter allra mest.. 

Ny soffa har vi funderat på typ ett år redan, men inte kommit fram till hurdan vi ska ha istället för denhär alldeles för enorma vi har nu (+ att det harmar så att sälja denhär för loppispris då den var så dyr). Har nu kommit fram till att det är typ nån av dehär två som faller mig i smaken bäst, och så skulle vi ha 1-2 fåtöljer till av nåt slag.

Vardagsrumsbordet som vi hade har jag redan sålt, så för tillfället har vi inget alls! Helst skulle jag har ett nytt med "metallram" och en skiva i nåt sten-material på, jag har ju tidigare sagt att jag aldrig vill ha nåt i inredningsväg i marmor men har faktiskt börjat gilla det utseendet mer o mer! Dock vill jag inte lägga ut 200+€ på ett vardagsrumsbord nån mer gång heller så var man ska hitta ett billigt sånt är en bra fråga..

Och nya sovrumslampor! Bara vi får införskaffat en sänggavel också så skulle jag mer än gärna ha sånadär uppskruvade på väggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar