tisdag 9 maj 2017

Tack

Det känns som att hela situationen börjar ha sjunkt in lite, Olivers känslor börjar småningom stabiliseras igen känns det som och det var jätteskönt att få sitta på Carros vardagsrumsgolv idag, prata ur sig och känna sig lite normal för en stund. Sami var och pratade försäkringar och eftersom att jag har lite svårt att vara ensam med Oliver då jag inte riktigt kan hålla hans tempo eller alls lyfta honom öht så for vi dit sålänge. Så tacksam för mina vänner!

Jag vill också passa på att tacka alla för all omtanke och stöd som ni visat bl.a. genom kommentarer både här och på instagram! Fast jag inte hinner eller orkar svara på allt så ska ni veta att det uppskattas. Speciellt att höra från såna som gått igenom samma eller liknande situationer och där de alla kommit ut på andra sidan med livet och hälsan i behåll ger så mycket hopp för framtiden!


Janica, Fia och Carro hade varit hit sålänge vi var borta och fixat en massa gott, blommor och presenter som överraskning tills vi kom hem. 

1 kommentar:

  1. Först och främst gratulerar till er lilla kille! Blir verkligen berörd av er historia, över att du insåg att nåt stod fel till, att du tog kontakt för koll och att allt verkligen "slutade" (vet att ni ju har mycket framför er ännu, men som du beskriver det så verkar ju babyn vara stabil och må bra trots allt) väl. Kämpa på med den nya vardagen, pendlande och pusslande för att räcka till och orka.

    SvaraRadera