fredag 2 juni 2017

Två fingrar gammal

Imorgon har vi en tvååring i huset! Sjukt!
Det var ju så nyss som jag fick upp den stora 4,2kg's babyn på bröstet som jag inte kunde förstå att ens hade rymts i min mage, och nu blir han redan 2 år!

Idag har varit en intensiv men riktigt bra dag! Kompiskalas på förmiddagen, sen for jag till Kokkola några timmar och missade då tyvärr S familj när de var här, men sen kom mina föräldrar på samma gång som jag kom hem, så det har varit kalasande hela dagen här i huset!


Det blev en hel del köpisdopp men en tårta och dadelbollar hade jag slängt ihop igårkväll.


Så roligt att träffa alla kompisar och deras mammor igen. Fia, Colin, Janica och Melvin hade vi inte träffat på en månad nu så det var ett kärt återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar