onsdag 19 juli 2017

Kvalitetstid

Dehär dagarna alltså, de susar förbi som aldrig förr! 
Här om dagen trodde jag helt att Noel bara än 9 veckor än, men så blir han redan 11 veckor imorgon!

Noel och jag har gått på storloppis i parkeringsgrottan idag, kul att de kom på att ha det där då de regnade bort i måndags! På eftermiddagen tog jag sen istället med mig Oliver ett varv på stan för att köpa biljett till morgondagens Linnea Henriksson konsert och så passade vi även på att gå på café, bara stora lilla Oliver och jag. Uppskattat både av honom och mig att bara umgås med varandra en stund, vardagen hemma har ju ändrat ganska drastiskt i och med lillebrors hemkomst och det har nog märkts av i storebroderns betéende, även om det nu äntligen börjar ha lugnat sig lite med alla skrik och slag/knuffar!

Mot lillebror är han dock oftast bara snäll som tur, det är mer vi föräldrar som har fått ta lite smällar. Idag ville han som vanligt ha lillebror i famnen och när Noel grät lite p.g.a magknip smekte Oliver honom på magen, sa ömt schhhh schhh och pussade honom på pannan. Sån kärlek jag har för de här två. 💕


Ikväll var min moster Gertrud och kusin Sara hit på té och bebisgos. Och med sig hade de en bukett från trädgården, sånahär fina blommor vill jag också ha att växa här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar