onsdag 2 augusti 2017

Egenodlade bär och barn

Nåt av det bästa med vår bakgård på sommaren är måste ju nog vara alla bär vi har!
Igårkväll medan S var vid boxen o tränade gick pojkarna och jag ut och plockade jordgubbar till kvällsbiten!


Idag har Noel och jag spenderat förmiddagen i Kokkola med hjärtultra och blodprov. Nu när han ändå börjar vara lite mera "med" och märker vad som sker med och runt honom så märker man att han inte alls är lika medgörlig vid undersökningar som tidigare. Det blev nästan en timme av gallskrik under ultraundersökningen trots att jag tog upp honom emellanåt, vyssjade och ammade men samma visa igen så fort han kom ner på britsen.. Konstaterades att hålet på hjärtat fortfarande var kvar och nåt med att aortan var lite trängre på nåt ställe. Ofarligt men vi ska på kontroll igen om en månad för att se om det växt bort.

Av nån anledning var jag så oerhört trött idag så jag höll seriöst på somna stående fastän jag höll Noel i handen och pajade honom på huvudet, och när vi kom ut ut undersökningsrummet kom jag knappt ihåg vad läkaren hade sagt och var typ helt borta i huvudet. Obehaglig känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar