fredag 15 september 2017

Gult är inte fult


Jag märker att jag börjat få lite dille på gula kläder åt mina killar, hehe. Bryr mig verkligen NOLL om kläder åt mig själv men barnkläder är ju betydligt roligare! (fast nu när jag tänker på det beställde jag faktiskt en gul blazer (finns ännu kvar i ONLY kampanjen) åt mig själv igår också heheh... Och ett par jeans från VERO MODA idag för 18€!) Det bästa är ju att frakten är gratis så det är inte nån skillnad fast hur många paket det kommer i.

Märkte igår att en av Olivers gummistövlar fått ett hål, och eftersom att hans balanscykel är väldigt mångsidig, ibland är den en mopo och ibland är den en vattenskoter, så behöver han verkligen stövlar. Märkte dessutom att de gamla var i storlek 23.. och normalt har han haft 25 i sommar, så han var nog värd ett par nya i storlek 26 så de passar en tid!

Klickade som vanligt (har blivit beroende heheh...) in på Campadre imorse och såg att de nu också hade gula gummistövlar på kampanj! SCORE! 

Även jackan på bilden beställde jag ju som bekant därifrån för en tid sen, och den har verkligen blivit en storfavorit! Den finns dock inte där just nu men det brukar regelbundet komma upp nya kampanjer med barnkläder (t.ex. i övermorgon kommer en Tenson Kids kampanj)!

2 kommentarer:

  1. Hur fungerar returerna på Campadre?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är varan sönder eller om det är fel vara så får man skicka tillbaka gratis, men annars kostar det 7,95! Reglerna står under "palautukset ja palautteet" lägst ner på sidan. :)

      Radera