torsdag 1 oktober 2009

Slutarbete | kl. 13.45

Har redan hunnit sitta och försökt få ihop slutarbetet i 2½ timmar. Tycker inte riktigt att jag kommer nånvart. Undrar nog om jag verligen kommer att få ihop till 15 sidor om naglar, då jag ännu bara har fått ihop ca 4 (har dock mycket mindre radavstånd än var jag borde ha, så det blir väl typ 6 sidor då. Tycker inte riktigt att jag hittar information på nätet om olika former av lösnaglar, hittar bara en massa forum, och de vet man ju inte riktigt hur mycket man kan lita på. Nån som vet nån bra infosida?

Blir ju ingen tammerforsresa i helgen. Anna ville inte vara med pga av stressen. Är nog lite besviken, men förstår nog henne ändå. Själv skulle jag inte ens kunna tänka mig att ställa upp i tävligen så jag ska nog inte gnälla på nån annan då heller. :p

Nu ska jag ta en paus i skrivandet iallafall och gå och städa upp i köket och sen titta på en film; The boy in the striped pyjamas, tror den kan vara bra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar