söndag 29 november 2009

Kom för tidigt | kl. 21.53

OJ vad glad jag blev när jag satte mig ner i bussen, tog fram telefonen för att lyssna på musik, ser att jag har fått ett meddelande och läser det. I meddelandet står det att vi är lediga imorgon. Nämen va skoj tänker jag. Jag som redan har betalat bussresan och börjat åka mot Vasa. Jävlar.

Jag skulle nog ut igår, men kom inte längre än till förfesten denna gång heller. Jag hade varken lust eller ork att gå till melody och försöka vara social, så jag for hem o sov redan halv 12. Sami hade heller ingen lust att gå ut med sina kompisar, så han kom och sov med mig istället. :) Det är bra att ha en snäll pojkvän som hellre sover tillsammans med en än går ut. <3 :))

Jag var på så dåligt humör när jag kom hit så jag gick till s-market och köpte 450g tortillachips, salsa sås och 2liter appelsinjuice, så nu ska jag sitta här hela kvällen, äta chips och tycka synd om mig själv.

Nu kom violeta hit så man har nån att va med iallafall. :) Tjena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar