tisdag 17 november 2009

Stress | kl. 19.35

Kundarbetet idag gick bra, mest pga att jag var dejour och inte hade några kunder! ;)

Jag skulle så gärna vilja gå på Lorenz och M. Sakarias konserten på Fontana på fredag, men jag har egentligen varken pengar eller kläder. Bara jag skulle ha tänkt på det tidigare kunde jag ju ha tagit med mig kläder i söndags, men det tänkte jag ju förståss inte alls på. Dessutom skulle jag väl bli tvungen att sitta här ensam hela helgen och jag skulle gå, för det känns ju lite onödigt att åka hem på lördag och tillbaka på söndag. Kan de inte komma till Jeppis istället?

Två ljus i fönstret

Imorgon är det genrep inför showen på torsdag, så vi får börja kl 9.30. :) Sen på kvällen ska vi på teater, Två ljus i fönstret eller vad den nu heter. På torsdag är showen och då måste vi till skolan 6.30. Sen är en show kl 12 och en kl 14. Sen på kvällen ska jag ännu ett varv till Wasa Teater och gå bakom kulisserna och se hur de sminkar skådespelarna och hur de gör håret och sånt. Det ska bli intressant. Jag har nog varit bakom kulisserna kanske 2-3 gånger förr men då har man varit ett stort gäng så man hann knappt se nåt, och nu får man gå ensam och se och fråga allt man vill. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar