fredag 8 januari 2010

Ska jag..? | kl. 17.18

Ikväll kommer Sami hem! OHI ON! :) Men jag har igen bil ihelgen, för mammas bil fick nåt fel förra helgen, det står bara "check engine" på instumentpanelen och så hackar den. Men det är väl vatten i bensinen eller nåt lika som förra gången. Iaf, jag blir tvungen att gå till busstationen när sami kommer hem, inte bara för att möta honom men vi ska och handla också. Så då ska jag först gå till bussen, sen till cittari och sen hem igen. Så det blir promenad i det kalla vädret ikväll. :)

Jag skulle så gärna vilja ha ett gymkort nu. Jag har bestämt mig för att börja träna, och om exakt ett år ska jag försöka söka in till huippumalli haussa, det blir mitt mål, att åtminståne våga söka. Bara på skoj för att se hur det skulle gå, om man ens skulle komma nånstans alls. :) Man får anmäla sig nu fram till 17.1.2010, men jag skäms nog för mycket över min kropp i detta läge ännu för att söka in, dessutom skulle jag inte ha råd att åka till Helsingfors på casting nu ens heller, och så har jag ju skolan ännu också. Dessutom borde jag nog kanske kunna lite bättre finska också. Nå, jag har ju nåt att sträva efter iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar