fredag 22 januari 2010

Larsmo | kl. 11.29

Muffinsarna blev till sten, så de fick åka i roskisen. Bara för att jag är så otroligt bra på att baka o laga mat.

Idag ska jag hoppa på med pappa då han slutar jobbet o åka till Larsmo. Ska egentligen bara efter mammas bil, men jag har saknat Golda så otroligt dehär sista dagarna så jag ska nog sitta o krama henne en god stund också. ;) sen ska ja åka o klippa 2 pers, o sen tillbaka till Jeppis.

Imorgon åker Sami till Åbo o kollar på en bil, om den är bra köper han den o tar hem den också. En Mitsubishi Galant. Så nu behöver jag bara vara halft billös, då jag kommer att få låna samis bil ibland också. ;) Under morgondagen ska jag till Larsmo igen o lämna tillbaka lill Fia(t), och så får nån skjutsa mig tillbaka till stan på eftermiddan/kvällen.

Imorgon har sami o jag varit tillsammans 3½ år! Herregud vad tiden går. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar