onsdag 24 februari 2010

Today | kl. 8.21

Snart ska ja springa iväg till praktikplatsen idag, men som tur är arbetsdagen bara till 17.00 idag. Sen ikväll blir det klippning och sen skolarbete för hela slanten. Borde vara klart så jag kan skicka iväg det på freda.. undrar hur det riktigt ska gå till då jag måste till banken efter en låneoffert, men jobbar till 5 eller 7 varje dag. Jag tror faktiskt att jag ska äta nåt annat än nudlar idag, blir mobbad i jobbet då jag aldrig äter annat, men det är ju både billigt, går snabbt att laga i micron och så blir jag mätt. Speciellt gott är det ju inte men det får man leva med. Men nu är ju det svåra att veta vad jag ska äta istället.. ska jag springa till halpa halli efter färdig mat, gå till asian garden, subis eller korv görans? Jag har ändå bara 30min matrast så man hinner inte så mycket på den tiden.. Nåja, nu ska ja snart traska iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar