måndag 21 januari 2013

Usch, Fy och Blä

Steg upp o allt var som vanligt imorse, for till jobbet o efter ca 3 timmar börjar jag må dåligt så inni helvete så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Fick ringa chefen o säga att nån måste komma o avlösa så jag slipper hem, men innan nån han komma fick jag springa o spy så jag stängde sen butiken, satte lapp på dörren o for. Tror inte några kunder hade velat komma in på den stunden ändå, rödgråtna ögon, andedräkt från ekorosk och likblekt fejs. Säkert vacker syn! Fick sitta o titta i taket hela bilresan hem typ så jag inte skulle spy ner vår fina bil, o direkt jag kom hem var det bara att springa in på toaletten igen.. Blev åtminståne en lärdom rikare; wok o kyckling smakar inte heller gott andra gången!

Har nu sovit nästan 2 timmar och sett ett avsnitt Pretty Little Liars. Är inte återställd i magen än så vet inte om jag vågar äta nåt annat än flytande föda mer idag..
 
Baa så ni vejt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar