måndag 18 februari 2013

Övernattare

Ne usch vad jag är uppe sent nu igen. Och jag som har tänkt ta i med hårdhandskarna imorgon o åka till gymmet innan jobbet! Känner jag mig själv rätt så sover jag väl en halvtimme längre än vanligt istället för att kompensera min positiva tänkande.

Nu är det bara 4 hela dagar kvar tills vi drar iväg! På lördag kväll hoppar vi på tåget ner till Helsinfors flygplats o sen övernattar vi där på nån bänk tills vi får hoppa på flyget halv 6 på sönda morgon. Tyvärr kan vi inte ta nattåget för det kommer till Hesa först halv 7, o då borde vi redan vara på väg till Lissabon, där vi ännu ska sitta o vänta typ 6 timmar innan vi hoppar på flyget till Malaga. Så halv 7 på sönda kväll borde vi vara framme o har då varit på vift i ett dygn. Kan tänka mig att vi kommer sova gott den natten!

Nuu ska jag hoppa i säng så att jag kanske har åtminståne 0,005% chans kvar att orka stiga upp o dra till gymmet imorgon. See u 2morrow!


Såhäär brun vill jag bli igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar