måndag 18 mars 2013

Frissadag

Dagens saldo blev 2 x permanent + klipp o sen 3 klippningar till. Så det blev en 5½ timmars arbetsdag iallafall! Ska försöka tvinga iväg mig till gymmet lite senare idag o sen blir det att gå i säng tidigt, börjar kl 7 imorgon.

Nu är jag så jäääkla tatueringssugen! Vet ju vad jag vill ha men hittar inte riktigt rätta designen och är lite osäker på var den ska sitta.. Har ett par alternativ o bara jag bestämmer mig blir det nog av! Vore ju bra att göra den nu tidigt i vår så den får läka ordentligt innan sommaren.

En bild som inte har nåt med detta att göra, men bara för att Pendi var så söt när hon var liten (o är än)!


3 kommentarer:

  1. Jobbar du nu på lörda? Tänkt far på drop in tattoo vid Buddha Sense Ink jag, kanske du har lust att kom me? :D

    SvaraRadera
  2. MenÅÅh! Ja jobbar :( men bara ti 3! Hu läng har di upp?

    SvaraRadera
  3. Nej förästen bara ti 2! Men di har väl knappast öppet na läng heller..?

    SvaraRadera