torsdag 17 oktober 2013

Welcomed by 0 degrees and snow

Aaah, home sweet home. :) Fick inte mycket sömn på flygplatsen förrförra natten så gårdagen är lite som i en dimma.. men nåja, igår när jag kom ut från flygplatsen stod Sami o Pendi o väntade på mig, Pendi fick en sprattelattack så hon knappt hölls i famnen på Sami då hon såg mig! Hon verkar nog ha saknar mig, sov på mig hela natten o imorse kröp hon upp nära halsen på mig oså låg vi o myste en timme extra. :)

Vi for via Ikea igår medsamma vi ändå var i Tammerfors, fick med oss hem en byrå, ett skåp till badrummet o lite småsaker. Sami byggde ihop byrån redan igår så idag blir det skåpet/hyllans tur, måste bara via Hartmans efter ben åt det så det inte får vattenskador medsamma.. 

Ringde jobbet idag o frågade när jag kan börja igen men såklart råkar chefen vara på semester denna vecka och de andra kunde inte ge nåt svar.. Så det blir att leka dagdrivare några dagar nudå!

Nu blir det en promenad med doggen, sen gymmet, hem o duscha, sen o handla o sen till brorsans. Full rulle hela dan!

Kommer förästen kanske börja skriva lite små kommentarer om bilderna på engelska också så L o L fattar nåt när de läser.. om ni undrar. ;)

Köpte en huppari från Venedig


Imorse/This morning


Home sweet home


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar