fredag 12 september 2014

Plötslig frihet

Skulle egentligen ha hela helgens planer fulla med gym o kvällsskifte imorgon + nattskifte på sönda, men så har jag sån underbar kollega att hon erbjöd sig att ta mitt kvällsskifte imorgon så tar jag hennes om 2 veckor! Alltså vilka super arbetskompisar man har! Passar bra nu då syrran är hemma i helgen! Så nu har jag plötsligt helgen nästan ledig med jobb först på seino på sönda!

Imorgon är det öppet hus på gymmet så om nån funderat på att testa på EasyFit så kan man passa på gratis imorgon! Jag brukar normalt hålla mig undan de dagar de har öppet hus då jag är rädd att de är så mycke folk men det har det tydligen inte varit de senaste gångerna de haft öppna dörrar så imorgon drar jag dig o släpar med mig mamma o syrran så de får prova på! Let's do it!

Random bild på en liten Pendi från Februari 2013!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar